Wednesday, July 20, 2011

haruskah untuk aq menunggu ????

haruskah aq menunggu.......bagaimanakah untuk ku membuang semua perasaa ku pada sidia?? susahnya,,segala kepedihan ku,,,,,segala kesakitan ku merindui nye...adekah die mengetahuinye???adakah die pernah memikirkannya????atau aq sudah tidak wujud lagi dalam kehidupannye... atau aq sahaja yang sentiase merinduinya???yang sentiasa mengharapkan kepulangan nye???

aarrgghhhh.......perit nye dri ini merasa dan menanggunggnya.....sehingga tiada lagi kesembuhan yang boleh ku prolehi...dulu..siape yang memberi kate2 semangat??? siape yang berani menabur janji????e2 sume kau yang mengatakan nye terlebih dahulu....dan kini,,siape juga yang telah menghancurkan harapan e2??? bukan kah kau???

"selagi ku setia,,selagi ikhlas ku sentiase untuk mu..kau akan sentiasa ade bersamaku." apakah e2 hanya kata2 mainan dari mu????hanya untuk memberi harapan dan setelah itu kau hancurkan???? hati ku berkecai,,,sehingga tidak terlihat serpihannya ...... kau...kau ...kau insan yang pernah ku sayangi,,,telah menghancurkannya,,,,,dan kau,,kau,,kau,,,,yang dulu berjanji,,,namun tidak pernah menepati janji kau........dan kau,,,kau..kau...yang telah pergi..tanpa...sepatah kata2.....

bukan mudah untk ku,,menelan kepahitan ini...bagai menelan bende yang begitu tajam ke dalam mulut ku..... :(

"luahan hati yang merindu...."

11.37 p.m
20 julai 2011..

No comments:

Post a Comment